مدیر حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم:
تابناک-مدیر حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به رویکرد جدید سازمان مبنی بر افزایش تعامل با مردم و پیشگیری از برخورد سلبی، از این پس، یک ماه قبل از اقدام برای رفع تصرف اراضی به ساکنان شهرها و روستاهای جزیره اعلام می شود که برای اثبات مالکیت اراضی به سازمان مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 26 July 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از قشم؛ عبدالقادر محمودی با اعلام این مطلب بیان کرد: در رویکرد جدید تلاش می کنیم با بکارگیری راهکارهای قانونی در حفظ اراضی بیت المال کوشا باشیم و حقی از مردم هم ضایع نشود.
وی ادامه داد: از آنجاییکه اثبات مالکیت مردم در اراضی یکی از مهمترین اهداف سازمان است، از این پس قبل از رفع تصرف در شهرها و روستاهای جزیره با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی، به مردم اعلام می کنیم که با در دست داشتن اسناد و مدارک برای اثبات مالکیت مراجعه کنند.
به گفته محمودی، از همین روی با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای رفع تصرف اراضی شهرهای درگهان و طبل و روستای هلر طی یک ماه آینده، از همه مردم تقاضا میکنیم تا تاریخ 10 مردادماه اسناد و مدارک مالکیت زمین را به مدیریت حفاظت از اراضی سازمان ارائه کنند.
بنابراین گزارش، پیش از این سامانه تلفن گویای مدیریت حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم با شماره تماس ، 07635252002 هم با هدف تسهیل دسترسی مردم به بدنه سازمان و بیان انتقادات و پیشنهادات به صورت شبانه روزی راه اندازی شد.

انتهای پیام/داوود اسلامی

برچسب ها: درگهان ، اراضی ، مالکیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار